Echodiagnostiek

Bij Kinese kunt u terecht voor de echodiagnostiek van aandoeningen van spieren, pezen en gewrichten. Dit is een beeldvormende methode om meer informatie te krijgen over de mogelijke oorzaak van de klachten zoals peesontstekingen, kalkafzettingen of beschadigingen van spieren en pezen. Onze collega's Carla Eggens, Marjanne van Heel, Lineke de Fretes, Nathalie Nijstad en Nienke Timmer(handtherapeute) hebben de scholing Echografie afgerond en voeren dit onderzoek uit. U kunt nu wekelijks terecht bij 1 van deze collega's voor de echografie en momenteel kan dat op de locaties in Appingedam en Delfzijl.

Echodiagnostiek binnen de fysiotherapie is bij uitstek geschikt om de aard van gewrichts- en spier/peesaandoeningen op te sporen. Hierdoor is het mogelijk om een goede gerichte therapie in te zetten bij gewrichts-, spier- en peesklachten.

Kosten Echodiagnostie

Kinese Fysiotherapeuten heeft contracten afgesloten met alle zorgverzekeraars. Het maakt dus niet uit bij wie u verzekerd bent, wij helpen u verder. Of uw behandeling vergoed wordt is afhankelijk van hóe u verzekerd bent. Raadpleeg hiervoor uw verzekeringspolis.

Bent u niet verzekerd voor fysiotherapie en wilt u niet voor verrassingen komen te staan? Bekijk dan nu onze prijslijst.

De Echodiagnostiek wordt verzorgd door: